Cryin scares me cause it screams the truth

Nu är det verkligen fyskäms på mig! 3 veckor sen jag skrev blogg sist, varför ha ingen sakt till mig?? .. Åh, men det har varit mycke skit omkring mig nu, skolan, familj o släkt, vänner och allt annat, vet inte vars man ska vända sig längre, vet inte vem som är äkta eller vem man ska lita på mer. Och sen ligger min systerson på lassa i östersund, och har fått deabets, dom håller på pröva ut rätt doser insulin åt honom och massa, så han bli väl där ett tag till. Det går ju upp och ner hela tiden! Fick prata med honom i går och han surrade på så man hann inte med, men han sa att han fick mycke och bra mat där, och det är väl huvudsaken! Men men, idag är man iaf hemma, igen! Jag börjar bli less på att vara sjuk, men så kan det ju vara! Urinvägsinfektion och feber, och förskyld, skit kul! Blev tvingad upp på akuten i lördags av mamma eftersom ja hade fått feber av urinvägsinfektionen, men tur va de att ja for dit. Annars hade de blivit akut abulans till östersund på söndagen! Kraftig urinvägsinfektion och de höll på börja sätta sig i njurarna. illa!


Funderar på att göra om min design, men vet inte vem som kan hjälpa mig. grr. Börjar tycka denna är tråkig! Men vi får se vad framtiden ger. Snart är mamma här och ska köpa ut medicin till mig, och sen ska vi väl handla lite på dollar, passa på när mamma kommer för man orkar inte gå dit när man e sjuker! Mike och River följer också med! Mina trollbarn! Åh!

det finns en saknad, en stor saknad!
men, livet är ju som det är, och man får vänja sig!



Camilla, pucko, ingelsson! - JAG ÄLSKAR DIG!


Ps, I love you andreé johansson! :)
du är solen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns alltid här oavsett vad som händer! :)



HAHA, Pucko! jag Älskar dig också syster.

2009-05-19 @ 23:39:25
URL: http://camillai.wblogg.se
Postat av: Camilla - sistha

Jag finns alltid här oavsett vad som händer! :)



HAHA, Pucko! jag Älskar dig också syster.

2009-05-19 @ 23:39:43
URL: http://camillai.wblogg.se
Postat av: julia

Petra! Hela kvällen har jag suttit med gråten i halsen för allt har rasat samman, och när du skrev sådär forsade bara tårarna ut. Jag vet inte vad jag ska säga, de enda jag kan säga är TACK för att du finns där och bryr dig. Jag tar ingen skit och det finns ingen som kan trycka ner mig längre, dom gör mig bara starkare och starkare ju mer dom håller på så det är bara dom själv som förlorar på det för jag är så stark så dom kan inte ta bort mitt leende. Dom säger att jag bara har killarna för resten hatar mig men det är inte därför jag är med killarna :S Killarna är dom underbaraste personerna som finns och man slipper allt jävla gnäll och skitsnack, att jag är med killarna har Jag själv valt :S

Det är Dom som inte har någon annan än sig själv för dom är ett gäng tjejer och det är dom som tyck om sig själv och varandra men tyvär så äre inte många andra som tycker om dom. Förstår bara inte hur dom tänk. Det är bara dom som förlorar på hur dom håller på! Dom kommer skämmas som fan när dom blir äldre :S



Me love you to! <3

2009-05-24 @ 20:26:29
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0