Lite tråkigt bara.

1. Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vet faktiskt inte, borde jag ha någon dröm eller liknande? hm, jag älskar att fota, ja gillar djur, ja jag vet faktiskt inte vad jag vill bli, bordellmamma? morr, jag ha ingen jävla aning!

2. Om du fick träffa vem som helst, död eller levande, vem skulle det vara?
Borde nog vara min pappa, har alltid undrat hur han va som person, hur han såg ut, hur hans röst lät, hur hans skratt var, ja allt sånt där typiskt när man aldrig träffat personen så att man minns den. Men jag säger Pappa, trots allt man hört, så vill jag se vem min pappa var.

3. Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig?
Oj, svår fråga .. Beror helt och hållet på vem du frågar, vissa beskriver mig nog som posetiv tjej, glad och frammåt, andra kan beskriva mig som snäll tjej, hett temprament, eller som grubblare. Jag skulle nog gissa mer på en blanning av allting, dvs jag är oftast glad och skrattar mycket, kan bli snabbt arg men de kan gå över jävligt fort, posetiv för det mesta men grubblar mycket.

4. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
Typ, oki eller ngt sånt där tråkigt kort sms, men från en väldigt, gullig person.

5. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Hm, finns nog ingenting ja vill bli världsmästare i.. Jag vill inte vara känd på det viset.

6. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
jadu, förutom att dom redan tagit bort gallan på mig så kan jag väl säga att dom kan få ta bort alla organ i min kropp, för jag är dödligt less på att ha ont hela jävla tiden, och dom hittar aldrig något fel! Så take everything!

7. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Måste nog varit alla dom gånger jag blivit moster och faster, minns den gången min syster skulle få sin första unge, tror aldrig, seriöst aldrig jag varit gladare. Hon ringde nyårsafton 04 och talade om att hon hade fått, tårarna bara rann! Och även när min gudson föddes, lycka till tusen!

8. Vilken superkraft skulle du vilja ha?
Det borde nog vara typ osynlighet, eller typ läsa andras tankar, det borde varit skit fränt och veta vad alla tänker, eller typ gå in i ett rum där ingen vet att man är där egentligen. WoW , nu fick ja några konstiga tankar...

9. Vilken är din favorit TV-kanal?
trean och femman, utan tvivel! alla andra kanaler kan döööö.

10. Vilken ringsignal har du på din mobil? 
Musikk feat john rock - summer lovin'

11. Om du fick ändra två saker på din kropp, vad skulle det då vara?
Oj, bara två saker. hm. låt mig tänka och vara riktigt gnällig. Jag hatar typ allting med mig själv, men skulle de vara ngt skulle ja vilja vara smalare, men inte sådär ekkligt jävla modell smal, vill fortf ha former. och ben armar leder, fyy. jadu. ansiktet, åh negatiiiiva tankar. men. mina ögonbryn skulle ja vilja fixa, men samtidigt vill ja förminska brösten. hm. svår fråga, kan dock inte välja två.

12. Vilken plats föredrar du minst? 
Dorotea, jävla fitt håla, alla knullar alla, alla snackar skit, ingen är sig själv, fjortisar, tönkar, åh. nemen seriöst. Jag klarar inte av min hem by, de funkar inte, är nog mycke pga min ''vackra'' bakgrund här, verkligen. Men vissa är typ helt knullade uppe i huvudet..

13. Var tror du att du befinner dig om tio år?
hm förhoppningsvis långt ifrån strömsund, dorotea och allt som har med det och göra, helst i ett varm jävla land med massa pengar! oooh, och ett bra jobb absolut. nemen, utomlands hade inte varit dåligt, nu hoppas jag på det!

14. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Inomhus, och skolan föredrar jag nog strumpor, klarar verkligen inte av ha skor en heeeel dag! fyfan vilken plåga, kan hända någondag när man försöker vara fin eller något, men oftast bryr jag mig itne om vad andra tycker så, strumpor ffs! Men jag älskar skor, så mums!

15. Vilken var den senaste boken du läste?
En av Per Estlidens böcker, verkligen till att rekomendera! Toppen bra! 5 av 5 möjliga, synd bara på att texten är lite knepig, men dom är bra!

16. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, skor, smink, små saker som ja inte ens behöver, TELEFONEN! hm, köpa dyra saker, tex kamera, ipod, och fan allt. Ja jag känner mig bortskämd rent ut sagt, hm fyfan. Men mest är det nog kläder, telefon och skor!

17. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Faktiskt, bodde hos en tjej i vilhelmina på Mikaeli, och hon har tydligen födelsedag samma dag som mig, så det är lite småroligt, faktiskt jävligt coolt ;'D

18. Kan du spela poker?
Ja det är roligt, kort över huvudtaget är nice! och på datorn, HARPAN FOR THE WIN! :'D

19. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det varierar, kan hända jag sover med alla kläder på, men helst är det trosor, en tröja och strumpoooor!

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min hund, musik, nudlar och en kompis! OCH MAMMA SÅKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0