U keep makin' me ill.

Idag åker jag hem till mama! Är mamma sjuk och ska hälsa på farmor lite, men i morgon åker jag till ström igen >.< hihi, en kväll med mina vänner! Ihope? Låg hemma hela dagen igår, och idag gick jag TVÅ HELA LEKTIONER! Jippie mig!  Sitter hemma nu och har städat, jag börjar hata att städa, jag hatar att bo ensam, vem vill flytta in hos mig?! ;( morr. seriöst, jag dör av att bo ensam, visst jag har folk här ofta, är hos mina vänner, men det är jobbigt på kvällarna. Ligger ofta och tänker, djupt innan jag ska sova, och då slutar det med att jag inte alls kan somna.

snälla, lämna mig ifred..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycket jag med ;)

och du vet att vi har en stoooor säng så du får sova kvar någon gång om du inte vill sova själv ;)

2009-03-13 @ 13:29:47
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0