SKELLEFTEÅ!

Äntligen är jag hos min älskade camilla, efter 5½timmes buss resa så har jag äntligen kommit hit. Kom vid 16.20, gick på stan lite, köpte mjukis byxor, jeansleggins och ett halsband. Imorgon ska jag följa henne på skolan, och sen blir det en sväng till på stan, förhoppningsvis hittar ja något mer att köpa! Hoodies skulle sitta bra, och rosa jeans ska jag testa! Wiiiheeio! Får se om vi skulle dra ut och träffa lite av camillas kompisar också, härligt härligt! Skönt att äntligen få komma bort, och långt bort denna gång!

Men jobbigast är att jag saknar Ruffe, tårarna bara rann när jag såg han åka ifrån mig på busstationen, mitt lilla hjärta. Men det kommer bli bra, söndag åker jag hem. Får jag träffa min voffs igen!

Söööötnooooos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0