No he can't read my poker face

Helgen har gått jävligt fort, åkte till ström på fredag, liss kom hit, vi gick till tessie o sen följde hon t. mig o såg en film, pratade lite och skrattade. Härligt och vara med dessa tjejer, i löwe them, fick mer besök, kl halvtre på natten, de va kul det med .. '' visste du att piroger kan simma, dom har gälar! '' '' Jag är en prinsessa, jag ska aldrig dricka mer '' . Vid 4 slocknade liss, och jag satte mig och såg film, kl 7 gick jag och la mig i sängen och försökte brottas med liss om täcket, men den lilla apan snurrade in sig i täcken och surade! Fick ta ett lakan och ha på mig, kallt som fan!

Lördagen blev en bra dag också, väcktes 11.20 och jag va en ZOMBIE, klev upp och duschade och sen åt vi mat och diskade, sen ringde vi tess och gick mot dollar, efter en sväng där gick vi hem igen och då hade våra soffkompisar vaknat till liv, dom lagade middag åt oss, och sen blev de mer film, tills liss for. Tessie kom efter ett tag och ja somnade framför filmen, mysigt nog, jag var helt slut! Följde tess hem vid 9 tiden och gick tillbaka till mina andra vänner och såg film, somnade väl vid 4 på natten ändå, och i dag vaknade jag vid, 14.00  ? sovit bort hela dagen!

Gick på middag med tess på sibylla! Sen gick ja hem och då blev de mmer film, mötte angelica och nu sitter vi här, i mörkret. Blir nog sängen snart för jag är helt slut i kroppen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0