Moderater, jag hatar socialdemokrater!

Nu är det lördag, och i morgon åker jag hem. Flera timmars bussresa, ännu en gång, ursh! Men nog har det varit en jävla bra helg alltid! Kom hit torsdag, gick på stan, köpte jeans leggins, ett halsband, och mjukisbyxor. Sen åkte vi hem och nördade vid datorn, och pratade minnen! Fredag klev man upp tidigt, halv 7 och började göra sig klar för och följa camilla på skolan, hade två timmars lektion där med Camilla, kul. Sedan blev det flera timmar på stan, och det inhandlades massvis med kläder. Fymig! Köpte blandannat, mina rosa jeans ja längtat efter! Massa örhängen, ett till par mjukis byxor, tre par linnen, svarta tunna leggins, ett till par mjukisbyxor, och en skinnjacka.  :) bilder kan hända att de kommer sen! vid 4 gick vi hem från stan, hem och datanördade, fixade oss i ordning och sen drog vi ut med några grabbar, knäppisar! - '' moderater, jag hatar socialdemokrater. '' och mycke mer, sen hamnade vi på frasses efter våran bilresa med dessa pojkar, och där fann vi ett fyllo, kanske knarkare, vem vet. han verkade inte hundra i skallen. Satt där länge och tillslut kom manne dit, och hans kompis anja. Tillslut fixade manne skjuss hem och vi skulle följa och se hans lägenhet osv, men dock hade pojken supit bort sina nycklar och fick övernatta hos oss. morr. Ingen sömn kan jag lova, halv 6 slocknade jag av ilska! och halv 9 väcktes jag av min älskade.... camilla... Och nu ligger vi här, halvdöda som fan, och funderar på att åka ut på stan och handla hem till tacos i kväll! :)'


Åh, du är världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0