Mjaau.

Helgen har varit ganska så underbart perfekt, förutom att fredagen blev som den blev.  Men nåja.

fredagen började med att jag sov jävligt länge, gick ut och åt med Angelica och Liss, och senare köpte kläder och gick hem, gjorde mig i ordning, sen kom tess och hjälpte mig . Sen kom folket, och mer folk, och ännu mer folk. Ganska kul ändå, fast det blev lite bråkigt, blev less och drog därifrån. Hamnade utanför hörnet och sen ringarna  ? . hm, jadu. gick hem, skulle sova, men de gick inte, brud jävel stod utanför dörren o ckrek o banka, åh! Fan för killar och tjejer.
aja.

Lördagen blev bäst, sov ett liten stund innan mina vänner va klarvakna. Vi låg och degade, åt nudlar och hade det bara mysigt, jävligt skönt och ha vänner egentligen, och speciellt såna som typ Tim och Frida som nu va med mig hela lördagen! Efter Jocke åkt hem med bussen tog ja mig en powernap och sedan gick vi och skulle äta, mumsigt, men de tyckte nog inte tim! haha. Gick hem t. lägenheten och låg ett tag, sen gick vi hem t. frida, lämnade grejer sen vidare t. magnus. satt där ett tag, svinkallt ute kan ja lova. Vi va inte så gla och fara hem i kylan, tills jag och frida tog oss varsin spark och drog iväg nerför alla backar vi gått upp för tidigare! (: så de tog inte lång stund så va man hemma i värmen, mysigt och bra!

Nu är det söndag och det va jävligt mysigt och kliva upp, ut med hunden och snart kommer mamsi och hämtar mig. Ska packa och göra allting klart snart, och sen i morgon eller ja jag vetinte, bär det nog av till hälla? Märks väl!

Ha det, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0