I hate U

Hur kan man vara så jävla blåögd som jag är, som trodde på dig, som trodde på dina smörande ord.  Jag är jävligt glad jag drog mig ur skiten i tid, innan jag föll för dig, jag insåg långt i förväg vilken skit du va. Tycker synd om den tjej som har fallt för dig nu, och för dom tjejer som kommer att göra det. Du kommer aldrig ändra dig, du säger att du inte vet vad du vill, saken är den att du vill bara leka runt. Bara för du är snygg, betyder det inte att du kommer lyckas med det här hur länge som helst! Jag är väldigt lycklig ändå, trots ditt sviniga betende mot mig, jag har mina vänner, dom är underbara!


Och förövrigt, är han, söt!

Kommentarer
Postat av: sistha

Torsdag. TAGGA! Längtar efter att få skratta

2009-03-15 @ 21:55:30
URL: http://www.camillai.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0