Hur jävla underbart som helst med loov!

Nu sitter jag hemma i dorotea hos min älskade bus madde! Fattar ni hur jävla skönt det är att umgås med sina vänner, och Madde av allihopa, helt oplanerat och allt, men lär nog bli med henne hela lovet! Gullunge! Sov här i natt, och i morgon kanske vi åker till åsele och hjälper hennes mamma på butiken. Så det kommer bli kul, och även hur jävla kul som helst och få lära känna emelie, så jävla go tjej som helst, men jag saknar mina katter, åååh! Men snart åker jag hem, inte länge kvar av lovet nu, men men, kanske kikar in lite sen och skriver någon rad, kan bli lite dött nu när det är lov :) ''


SÖTNOSAR


Men ha det så skönt på lovet allihopa!

Kisses N' huggess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0