har du känt.

http://www.youtube.com/watch?v=FwozHIR7k68&feature=related

- Låten är underbar !

Förövrigt vill jag tala om för mina vänner att ni är väldigt speciella, tack för att ni är ni, och tack för att ni jämt finns för mig!
Camilla. 17års vänskap, och än har du inte bett mig dra åt helvete, du står ut med mina humörsrubbningar, mina sinnesstörda ideér på äventyr och allt! Nemen seriöst, Du finns där i vått och torrt, och du verkar aldrig vela lämna mig, och tur är det! Du är allting för mig, min bästa vän, min syster, mitt liv, min luft! Du är mitt allt gumman! Tack för våra tider, och allt som kommer komma sen! (:
Angelica. Du öppnade dig för mig direkt, du ställde upp när jag behövde dig som mest, hela nian i Hoting, och nu går vi i samma klass igen, vet du hur underbart det är. Du är en kompis man verkligen kan räkna på jämt! Finns ingen som dig, och jag behöver dig verkligen! Du är en av mina bästa vänner, och det kommer du alltid och vara! Du har ett hjärta utav guld, min vän. Du är bäst ! <3 
Liss och Tess. Ni är äkta, rakt igenom. Hjärtat på dess rätta plats och det slår aldrig fel, vi har alltid roligt, no matter what! Så himla glad att jag började eran klass, kunde aldrig ha gjort ett bättre väl, trivs så förbannat, och det är eran förtjänst. Ni är två av dom bästa jag vet, två av dom bästa jag har! Er vill jag aldrig mista! (: <3
Madelen. En vän som alltid finns där, spelar ingen roll vilken tid på dygnet, spelar ingen roll vad det handlar om. Jag är så himla glad att jag har dig, och våran vänskap är så stark, trots bråk, trots tårar, trots allt! Det finns ingen som dig, finns ingen som kan ta din plats, i mitt hjärta! Du är verkligen en sann vän gumman! <3
Sen är det ju såklart resten av estet ettan, ni är underbara ni också, ni är glädjen i mitt liv. Ni är som solen på en sommardag, vattnet i havet. Ni måste bara finnas där annars känns allting fel!  Tack, tusen tack till er, och jag gillar er verkligen! Underbara är ni, söta är ni, och ni är MINA VÄNNER! <3
Sen har jag ju natuligtvis många fler vänner och tacka, men vill inte lista upp namnen på allihopa! Men Ola, dig ville jag nämna för det vet jag att du uppskattar. Du är min bästa killkompis, och de kommer du förbli! Puss på dig, och Pia! Sen till resten av mina vänner, glöm inte bort, jag älskar er!

OCH MAMMA!
Glöm inte bort att jag älskar dig med!
Du är mitt allt här i världen, utan dig vore jag luft!

Kommentarer
Postat av: Liss

ÅÅH! :')<3

du betyder en himla massa PEtra, tänk att vi itne känt varandra länge alls, och ändå är du en av mina bästa vänner!<3

2009-03-24 @ 19:49:13
URL: http://promqueenopposite.blogg.se/
Postat av: camilla

<3<3 Helg snart :]

2009-03-25 @ 21:21:20
URL: http://www.camillai.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0