Habibti:)<3

Tur ja ha min habibti madliin, glad jag får vara med dig gumman, glömma alla jävla tankar om allt annat, baby jag älskar dig. tack, tack. Men tankarna kommer ändå, varje jävla kväll, kommer tårarna, fan ja tycker detta börjar bli jobbigt. Har ingen fantasi  till att skriva blogg längre heller, vad fan håller på att hända med mig, känns som ja skriver meninglöst ordbajs! morr.


Men förövrigt saknar jag ESTET ETTAN! Älsklingar! Vi måste hitta på något igen snart.
tur jag har er älsklingar, och mina vänner, och min familj, en extra puss till min bror, BLI BÄTTRE FÖRFAN! Jag mår ännu sämre av att veta hur du har det.


Fan jag känner mig riktigt, jävla, typ, nere? Fast jag är jätte glad att vara med min älsklings madde! Men jag vill hem till ström snart, till mina kissebäbisar, tack peder att du se till dom. Och jag saknar min bäbisruff, åh vad jag saknar min sängkompis och goskompis, tur jag har honom ist för dessa jävla killar!




nej, nu är jag off / Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0