Film, mys och prat.

Nyss sett en film med min habibti, Mirrors.. Kan iaf tala om för er som bryr er att ja hatar speglar nu, och jag vill ha sovkompis i natt, någon frivillig?.. hah.. Nejmen seriöst, filmen, ganska bra, men slutet sööööööög kuk! och förövrigt har jag en jävla huvudvärk och jag tänker borsta mina tänder i kökeT! Utan SPEGLAR! Fick fan tom följa madde på toa när hon skulle tvätta bort sminket och borsta sina, hahaha! Gullapa!

Vill bara påpeka att jag är ganska le just nu, funderar på söka ny skola, och ny lägenhet någonstans, umeå, östersund, sundsvall, vars fan som helst. Jag vill bort, hur jävla långt bort som helst, jag klarar inte mer nu. Vill ha nytt folk, nya vänner, nytt allt! NY MILJÖ! Jag är less dorotea, hoting, strömsund, jävla fitt hålor.! Men jag har världens bästa och underbaraste vänner, det har jag. Tack till er babysar!

Kommentarer
Postat av: Sistha

om du ska flytta, flytta t. Skeå :]

2009-03-05 @ 12:45:54
URL: http://www.camillai.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0