dry your crying eyes.

http://www.youtube.com/watch?v=ptLYG_p__30


Just nu är det lite upp och ner i mitt liv, krångel och allt. Humöret är verkligen inte på topp och självkänslan ligger på botten, känns så jävla bra att få åka bort på torsdag, åker till älsklings syster camilla då, så jävla roligt och få vara med henne en hel helg, utan killar, utan ngn annan runt om. Bara Camilla och Jag, prata minnen, gå på stan, träffa hannes vänner och bara ha allmänt kul som vi alltid har. Det behövs verkligen nu. Jag hatar Strömsund, samtidigt som ja verkligen trivs här. Har underbara vänner, trivs hru bra som helst i lägenheten, ska tapetsera och göra om den lite, få lite bättre och mer mysigt. Men härligt och prata ut, trots att du har dina humör svängningar och man inte alls vet vad du vill, men jag tänker rikta min syn framåt i livet, jag tänker inte titta bak, jag tänker fortsätta. Nu när jag föll, föll jag hårt, men jag håller på att resa mig igen, och jag har en stöttande hand, dock inte den bästa lösningen, men han får mig vara trygg, även som vän! Han verkar ha ett hjärta av guld, bortsett från dig. Men nu är vi vänner, och jag tänker gå vidare, det har du redan gjort. Trots tårar och skrik, tänker jag stå på mig den här gången. Jag hoppas det här bli bra, tänker bygga på mitt psyke, tänker låta bli och vara så blåögd, tänker resa mig, även fast det är jobbigt.

 

Förövrigt, vill jag att min mamma ska veta hur mycket jag älskar henne, du är mitt allt mamma! Du är den ända jag har kvar, den ända som står ut med mig, den ända som ger mig stöd, råd, och kärlek! Du finns alltid där, trots mina hårda ord när jag är arg, förlåt. Men du ska veta att utan dig är jag ingenting, utan dig är jag som en blötfläck på vägen, ingen bryr sig om den. Den bara finns där, ensam och .. blöt. torkar ut tillslut, och försvinner. Så kära mamma, låt dig inte luras av allt dumt jag kan säga, du känner mig, jag tänker inte innan ja vräker ur mig en massa. För mamma,
Jag verkligen älskar dig, du är min ögonsten, mitt hjärta, min luft jag andas, jag behöver dig!
Hela mitt liv har bygds upp av dig mamma, att bo ensam nu är svårt, jag saknar dig varje dag, kan inte vara utan dig en sekund, måste prata med dig dagligen, mamma. JAG ÄLSKAR DIG!
 
En låt, bara till dig mamma .
Klicka på länken! (
måste vägleda henne lite, för hon är inte lika inne i internet som vi ungdommar, ska snart lära henne kommentera min blogg, bara för jag vill se mammas söta ord till mig! )

http://www.youtube.com/watch?v=FqMxyDrtiCM&feature=related




Kommentarer
Postat av: Madelen

OMG gumman va vacker skrivet om din mamma!! :] <3<3

2009-03-18 @ 00:45:54
Postat av: Petra

:) <3 tack

2009-03-18 @ 01:13:13
URL: http://dohateme.blogg.se/
Postat av: sistha

<3 Finns också här och oavsett dina hårda ord :]

2009-03-18 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0