dödande blick.

Svart blick, hatande blick, dödande blick. Lämna mig i fred, dessa ord, alla dessa ord! Lämna mig bara ifred. Jag orkar inte med detta längre, du ser mig, men samtidigt rakt igenom mig. Med blicken vill du bara döda mig, du hatar mig, du har ingen rätt till det, det borde vara jag som hatar dig, för allt du gjort mot mig, alla hårda ord, slag och tårar du gett mig. Lämna mig bara ifred, är allt jag ber dig om, du kommer ångra dig en vacker dag.
 
Jag känner mig som en vandrande zoombie, helt utan livsglöd.
Du har tagit all den glädje jag hade, du ha förstört mitt liv!
Kommer aldrig kunna lita på någon igen, kommer aldrig kunna se på nån.
Du skrämmer mig, du gör mig likblek.

Känns lite dumt och skriva på bloggen, men för er som stör er, läs inte.
Detta är mitt liv, min blogg, jag skriver vad jag vill.
inte för att få uppmärksamhet, utan för jag behöver skriva av mig.

Skam på den som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0