:D JAA!

-
I dag försov Petra sig, duktigt. PUCKO! Men men, blev en mysig dag hemma ändå, städade lite, lite LOST och snart blir det middag med Angelica på Simonssons, mums med sallad! :'D
Sen i kväll blir det nog också LOST! Och umgås med Angelica får jag väl hoppas ! (: Saknar!
Saknar hela min underbara klass enormt mycket! och sen ser jag fram emot Fredag, med klassen, och massa vänner!
 Lördag åker jag till Åsele, ferre med mina sötnosar där! :) Ferre Fredag i Ström också, hoppas min bror kommer! :'D Vore kul som saaatan!

Annars vill jag bara skriva att jag älskar min camilla! Tack föör i helgen, och tack för att du är du och att just du är min bästa vän. Finns ingen som dig, finns ingen som förstår mig så bra som du. Det finns ingen som är så lik mig som du är, och det finns ingen som kan ta din plats, i mitt hjärta!
Du & jag mot världen!
SYSTER.


-

Undra vars allting kommer leda nu, nu när man är lycklig, kommer man får vara det då?
Allting är verkligen perfekt just nu, och jag är så glad!

Jag vann förövrigt skiten, hellvetet, u know! :) - glädjetårar-

Kommentarer
Postat av: camilla

Åh, <3 Du & jag! Var en sjukt rolig helg och jag kunde äntligen njuta och slappna av! Längtar tills på Lördag :)

2009-03-23 @ 20:48:09
URL: http://www.camillai.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0