Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?

- Nu är flytten påbörjad!      ä n t l i g e n ! 

På söndag åker jag & älskling till Vilhelmina, och blir där en vecka! Sen blir det att åka hem o fira honom på hans födelsedag och jag ska baka hans tårta! ;P Camilla kommer hit, FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Underbart! Miss yah! Sen efter jag & älsket har varit i vilhelmina två veckor, kommer vi mest troligt testa ha brorsans hund ett tag. För Ruffe's bästa, & Nero's såklart! Hoppas av hela mitt hjärta att de kommer funka bra!

Just nu sitter jag här och döar efter en hård dag med flyttning, och väntar på att Therese & Nova ska komma! - M y s!

snart ska ja försöka fixa en ny design och försöka börja blogga lite oftare!

Puss! :)


Me love Andreé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0