- But why do I feel this party's over?

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cos I'm the only one you know in the world that won't be home

Hinner inte med detta bloggande nu, kommer bli mycke mer bloggande sen när vi har flyttat, och kanske fixat en bättre dator!  För dom som inte vet, ska jag och älskling flytta till en annan lägenhet här i ström! Finare och mycke mer hemtrevlig! Finare område heltklart! Slippa dessa j-lva uspeker! BLÄ!
Så är läget, så det är lite mycke tankar i huvudet nu, och lite stressigt runt om mig.
På onsdag är det sommarlov, och sen är det underbart ;)
21 juni åker jag och älsk till Vilhelmina för han ska fixa körkortet, och sen 26 juni fyller min älskade år, så det blir till att åka hem den helgen och fira honom! och sen tillbaka till vilhelmina kanske 2 veckor till ? .. lite jobbigt men !
Börjar väl flytta in i nya lägenheten inom en snar framtid också, så de packas en massa och planeras!
Gruvas också en heldel, men sånt hör väl till i en flytt :p

Varit och tittat på bal i kväll också, Robbin och Bea va ju lätt finast!
men de va plågsamt och vara ute, jävla sjukdommar!
Men men, skola i morn, och sen kommer ja kanske lägga ut några bilder från balen också!

Ha e ;) .. / off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0