Sena kvällar.

Har blivit många sena kvällar nu på sistonde, i kväll också.
Blev film och hårfärgning i kväll, Micke hjälpte mig och göra
slingor med sling hätta, gick skapligt bra, gjorde ont när han
inte visste hur han skulle göra! Men ja över levde.
Sen så ha ja fixa naglarna (: fniss. fusknaglar.
- kl 7 kliver jag upp och skola väntar, ska försöka gå heldag
fast jag inte är riktigt kry . Ont i armen har jag i dag också,
satte in en inplanon stav eller vad de nu heter. Öm så förbannat
nu, hoppas verkligen ja kan sova i natt!


Nu väntar sängen!

naaaatttiii..
/ Petra

Kommentarer
Postat av: KOMIGENSOFIE

svar: tusen tack! vad glad jag blev nu ^-^

kram!

2009-01-28 @ 15:41:36
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0