Ledig tisdag

Igår hade vi öppet hus, gick väl skapligt, väldigt väldigt tråkigt bara. hm, men i dag så fick jag sovmorgon, och en ledigdag, kändes väldigt skönt. Med tanke på hur dåligt jag har sovit på sistonde. Beställde även kläder igår, och sista beställningen gick iväg nu i kväll. Tack F!
Är så att när jag städade ur min garderob så fick jag slänga en hel del kläder, krymt i tvätten antar jag. Annars ha ja blivit ruggit fet och lång, vilket är omöjligt enligt mig...
Kommer bilder senare på vad jag har inhandlat, jag är riktigt nöjd! Blev mycke kläder för inte en så stor summa!


För övrigt vill jag tillägga att jag älskar min mamma, hon är sötast i världen,
och min klass är den bästa någonsin, fyfan vad jag älskar er tjejer!
Mina vänner i överlag är dom bästa någonsin! <3









Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0