Just to you Ola.

Svar till dig min vän.

Det i armen gör mesta dels bara ont för att det är ömt, det går över.
Och jag hoppas för ditt EGET BÄSTA du blir bättre på att kommenterar.
Är ju roligt och veta vem och vilka som läser ens blogg (:
För övrigt så saknar jag dig min bästa vän!

- ska någon gång komma och hälsa på dig och pia i umeå,
Vill ju se hur ni har det i eran lägenhet!


Kram

Och till er alla andra, skulle vara himla kul om ni kommenterar detta inlägg så man får se hur många som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Ola

Oj, fick man ett helt eget inlägg också. Det var riktigt fint gjort! :] Mitt eget bästa? Vad har du för planer ifall jag inte blir bättre? Jag försöker kämpa på att bli bättre, det ser du ju nu. Ja, men du vet ju att jag läser för fullt när jag hinner med det...



Ja, tur för dig. Du ska inte behöva ha ont i armen! Jag är inte så jätteduktig på de dära grejerna måste jag erkänna men det är bra att smärtan går över! :D



Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra. Annars kommer jag att tvinga ner dig! haha. Vi har ju fått allt ny tapetserat och målat. Idag blir han klar! Blir riktigt fint måste jag säga så du är mer än välkommen hem till oss.. Kram kram

2009-01-30 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0