Blir en tråkig dag

Fy för sjukor säger jag bara, fått varit upp i natt och spy, finns inge värre.
Jag hoppas det bara är orolig mage, och ingen magsjuka! Uvva!!
Men men, även om man är sjuk får man hålla sig uppe, har tvätt-tid
idag, ÄNLIGEN! Snacka om man få kämpa för få en tid, tror jag ha inte
tvättat något denna månad, det går inte hinna dit innan alla ha hunnit före!
Och dom idioterna skriver upp sig fler gånger! grrr.

Ne nu är kl ett och nu ska ja ner och slänga in första maskinerna.
Sen måste man väl ut och köpa sig ngn mat, ska på dollar och köpa Yatsy
också, Malin, är du sugen och komma hit och spela någon gång ;) ?
fniss.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, är det Yazty det är tal om, så är jag alltid med!!! ;)

2009-01-26 @ 22:12:19
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Svart till Malin : Ja det tycker jag låter toppen ;) hihi.

2009-01-26 @ 23:27:02
URL: http://dohateme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0