Blev en dag hemma i dag med

Vaknade flera gånger i natt och mådde inge bra, men inte så att jag mådde illa eller så.
Men i morse när mamma ringde kunde ja verkligen säga att jag skulle kliva upp, och gå skola
för jag vet att jag itne skulle gjort det. En fredag desutom, jobbig dag!!

Så förlåt ESTET ÄLSKLINGAR, men nästa vecka blir jag där hela veckan, I promise!
Love to you babys!



Och Ola, vad roligt att du kommenterar! Du ger mig ett leende!
JAG VILL HA FLER KOMMENTARER, AV ALLA SOM LÄSER :]
I vanligafall svarar jag tillbaka i min kommentar ruta, men bara för
det va ola som kommenterat skriver jag det här.
Men du får inga svar >.< hihih.
Kisses' n hugges!

Kommentarer
Postat av: Ola

Va bra att du blir glad över mina kommentarer hörredu! Det är ju som sagt det jag är ute efter, att göra dig glad och sen är det ganska roligt att skriva till dig med tanke på att det var ett tag sen man fick göra det! haha.. =)

2009-01-31 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0