what about the love.

Hade en trevlig kväll igår, dans och estet kompisar, kan det bli mycke bättre?
Träffade mycke folk man kände, va ju riktigt kul, samhällare träffade vi också, glada
och, fulla? :) eller ? (a) . Gamla klasskompisar, gamla vänner och dyligt träffades också.
Riktigt nice, dock blev de lite bråkigt men vad kan förvänta sig av folket i strömsund? ..

Vad tycker ni om nya designen nu då? (: jag gillar den.
Verkligen nöjd, verkligen.

Snart är mamma här och lämnar ruffe, jag mår inge vidare bra,
Feber, förskyld, spy blod. Mumsigt eller hur. Eller inte.
Men tack mamma att du hade ruffe i går, slapp han vara ensam, och
tyvärr fick ni inte ha han nå längre, ja vill ha mitt sällskap. :)


Out of my dreams.
Jag känner mig som en ond människa, de här känns inte bra.

Kommentarer
Postat av: Ola

Oj, nu är det en skillnad sen jag var här sist. Jag tycker sidan är väldigt fin måste jag säga! Ganska stor skilland ifrån den förra och mycket bättre. hehe

2009-02-14 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0