uppdat, just for Angelikka Rooos :]

Blivit beordrad och uppdatera lite flitigare, och jag ska försöka, mitt liv ser inte så ljust ut just nu men jag tänker inte nämna något i min blogg, det känns som det är för personligt för det, alla vänner och så lär nog vid senare tillfälla vara informerade om ändringarna & motgångarna i mitt liv just nu .

Men med allt som snurrar i mitt huvud vet jag inte alls vad jag ska skriva.
Kan medela alla att jag har världens goaste hund, någon jag verkligen
ALDRIG, seriöst ALDRIG kommer släppa. Han ska få plåga sig med mig
livet ut, han måste bli minst lika gammal som mig, ja ska dö före honom.
Han är mitt allt! Och Kisan, är också en sötplutt. Vars jag än går följer dom
båda två med, och lägger sig sedan vid mina fötter och somnar. Gull!

Och till dig Angelikka,
Jag saknar dig
Du är über saknad!!!


- Alla gånger vi bara suttit och pratat / skrattat åt allt vi gjort
- Våra fyllor, shoppingturer och raggningar på stan o dyligt.
- Vännäs / Hoting - även åsele
- Folkracetävlingarna, och våra turer med Lillan.
- Mopedturer, promenader
- Vårat hat till en viss mrs. ja du vet. mrs. ''LOWELY''.
- och mycke mycke mer.
I löwe it, kyss och pill, vars du vill.

Kommentarer
Postat av: angie

jag sitter och lipar petra!!

varför dricker vi oss inte as fulla längre?

varför raggar vi inte som förr?

varför shoppar vi inte som förr?

och varför i helvete har vi sluta träffas?



JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG MER ÄN ALLT I VÄRLDEN

2009-02-04 @ 00:16:23
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: The Sims 2

2009-02-05 @ 22:15:57
Postat av: Anonym

Tack för en mysig kväll.

2009-02-05 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0