This is the life

Hemma från lycksele nu, åkte halv 7 i morse. gick skapligt bra dit,, dvs jag sov. Gjorde detta jävla ultraljud för andra gången ( känns som om man vore gravid ) men så va inte fallet, eller jo, tess är pappan till mitt barn ha ja kommit fram till. Men skämt och sido, ultraljudet gick väl bra, men smärtsamt. och gud vad han letade efter min gallblåsa innan mamma öppnade käften och sa att ja redan va opererad för de, men vi visste inte om dom tagit bort hela gallan eller bara stenen, och tydligen har jag ingen galla alls! lite små coolt >.<

vidare mot fiket, åt räkmacka, eller, räker>.< kan som inte tugga. och sen kl 10 fick jag träffa doktorn, Jeff - och de hade inte synts nå allvarligt, närmre titt och noggrannare i morgon! Men fick massa medicin utskrivet, jippie. morr.

Men men, nu dras de tillbaka till ström, mamma ska köpa hund, och när dom åker bli ja ensam- men vi ska städa först, och placera upp de ja köpt idag :] skohylla, tavellist, matta och lite smått.
Bild blire väl sen!

Kisses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0