Snacka om cp.

nu är det nog, nu orkar jag inte med falska idioter längre. Jag trodde inte du kunde förändra dig så jävligt, och du säger jag har förändrats, hah! Snacka om vända saken fel! Ja, inte trodde jag en sån nära släkting, familjemedlem, kunde vara så otroligt opålitlig. Men det är du, riktigt riktigt opålitlig, när det gäller allt.

Men nog om det..

Ja jag är på dåligt humör idag, riktigt dåligt.
Men det glädjer mig att det är skola i morgon
jag saknar min klass, mina vänner! åh! <3

och ikväll har jag bytt gardiner, tack mamma.
men du måste nog komma hit och hjälpa mig blev inte
riktigt bra! hm, synd det. bilder kommer väl någon gång
framöver!

Ska göra ett till inlägg med några bilder från idag, härlig men kall dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0