Passivt motstånd, jag är Gandi. Våldtäktsgalning.

Nu är jag verkligen glad, en härlig kväll på ringarna har jag haft, Tessie, Emelié, och Serena (STAVNING?). Haft några deeptalk, och sett på film, ''hjälp'' Verkligen något att rekomendera. Kändes kul och få umgås med vänner, verkligen något jag vill göra om. Men efter promenaden hem så är jag pigg, tror ni jag blir knäpp eller? morr.

Hoppas min mage är lugn i natt, så jag får sova och orka upp på skola i morgon. Jag klarar verkligen inte en dag till hemma ensam, trodde seriöst ja skulle slita av mig håret innan tessie och emelie räddade mig och ruffe, vi fick komma dit. JIPPIE! .

''Man såg de lilla.. och låtsades tycka om den.. men nej lilla musen, inte på dasen!!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0