Min helg.

Har fanimig varit den bästa på länge! Började med en bits bussresa med madelen, gullrumpa, och när vi väl va framme i åsele fick jag träffa hennes familj och allt, va roligt och göra de igen! Länge sen sist, men härligt va det, sen gick vi och åt på pizzerian, eftersom ja inte kan äta Raida's mat, pga tungan. suck, ja vill haaa! SEn på kvällen blev de massa mys och prat, och allting, ja saknar verkligen denna familj!

Lördagen började med ett sött vaknande, Morjan satt och slog mig med sina leksaker. Kl närmade sig 12, och jag åkte med gulligaste Mickis t. Gafsele och därifrån åkte jag med bästaste Kent och älsklings Camilla t. Hälla, och när vi kom dit fick vi go semlor och sen åkte vi ut och tolkade bakom skotern, vibrationsskodor till MAX. Men men, åkte hem t. camilla igen, åt palt och pratade lite minnen, myste med sötaste kattungen ever! Sen där vid halv 7-7 åkte vi till Åsele, och var med sötaste Lena! Alltud lika roligt, Camilla övningskörde på samhället och de gick ju skit bra! Va in på pizzan en sväng och beslutade oss att återkomma dit efter 10, dom skulle sjunga där då ^^ Vi åkte då hem, spelade massa kort och camilla tog en powernap, vi väkte henne lite elakt, video kommer nog senare, även bilder! När jag sitter på min egna särdator! . Men kvällen va lyckad, där vid kvart i elva satte vi oss i bilen påväg mot pizzan, och där hade vi det trevligt. Blev uppraggad av en hel del, morr.

- '' I love you, från första gången jag såg dig''  -citat av ''konstig killeF''
- '' Ska vi knull, ja lova, ja knull de rätt upponer''  -citat av ''konstig killeF''
- '' du är jävligt söt, vet du det '' -citat av ''J. he''
- '' Jag önskar du vore min '' -citat av ''J.he''
finns en del till. Men de är bästa ungefär.
- förutom J.he's fina sång i micken '' Jag har knulla heeennnee, margaretaa. '' Synd om tjejen han hade knullat, nu vet alla det ;p höh.

Lite små kul och minnas vad alla sagt, men jag vill inte namnge vem som sa vad, utan dom som va där vet mer än väl vem som sa och gjorde vad. Men de kändes lite konstigt att bli raggad på, jag gillade det inte. Men iaf så räddade Ante mig och vi enades om att jag var hans tjej i går kväll, lite små kul! Köpte vi oss en pizza och for hen när de stängde. Hem åt pizza, sen ut och raggade runt, letade lite saker 7per i en bil. . Och sen hem klä på sig, camilla o kent åkte hem. synd det, men vi for iaf ut och åkte tefat efter bilen. Jag lena, Jocke, Krille, och emil - Peter körde, va ganska kul men gick inte så himla bra. Men kul va de, vid 4 va vi hemma hos lena igen. Men ack, så kul jag hade!

Tack sötnosar för den underbaraste helgen på länge!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0