men fnizz.

Nu har jag vågat talat om för mamma att jag piercade tungan igår, hm, vet väl inte riktigt om hon blev sådär super dunder jävla sur som jag trodde, men sur blev hon nog, för glad var hon absolut inte! Men samtidigt torkade hon upp bajs i Ruffe's hundbur, mysigt va ;D

Nu är jag påväg hem till mamma, så detta är ett resande blogg inlägg >.< öh. Åker till Lycksele tidigt i morgon, ska vara där kl 9, fyfan säger jag bara, fy satan. Men får väl hoppas det hinns med lite shopping, behöver lite små saker till lägenheten så de bli bättre ordning där, och nått nytt klädesplagg hade inte heller varit fel. Påtal om nya kläder, köpte mig ett par skor förra veckan! Jätte fina, får ta och bjuda på en bild senare i veckan, typ i morgon.

Ne nu ska jag nog sluta nörda mig vid datorn, bjuder på lite NÖRD-BILDER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0