lite mer mmm i livet.

Herre min jävla gud, bilderna från showen går fan i mig inte läggas över på bloggen, fan vad jag hatar mitt jävla liv, och mitt jävla internet. morr. Men Moa , jag lovar dom kommer så fort  det bara går, det måste gå snart, ananrs åker datorn in i vägg jäveln, och ja till er som frågar, jag är på dåligt humör, jag är sjuk, ont i magen, har itne ätit på snart tre dagar. och nej det är inte för jag tycker synd om mig själv som jag skriver det, utan för jag är jävligt less på och vara sjuk.

På torsdag, åker jag till lycksele och ska göra ultraljud, igen. Jag hatar skiten. Men jag vill göra klart denna utredning så ja få veta va de är som spökar i min mage, förhoppningsvis är det fortf gallan, så de går och fixa. Men jag kommer bli galen ifall de inte visar något utslag och de bli vidare utredning, eller nerlagd utredning så ja få leva med och ha ont.

Ihelgen, blir det Åsele, förhoppningsvis. Umgås med Camilla och Kent, och Lena såklart, ifall jag kanske lyckas få sova hos henne och mysa (a). Hade planerat att camilla skulle klippa mitt hår, men de kommer nog gå dåligt, kärringen ha ju varit och klantat sig och skärt sönder fingret på en såndär frisör kniv! Mupp unge alltså, skillz naat  -100.
Men camilla pratar om att vi ska på skotermässa(?) och tolka me tefat, de låter faktiskt kul, jag förtjänar att ha roligt nu.
 
Sitter just nu på msn och pratar med älsklings camilla, pratar gamla minnen, fyfan va vi ha haft kul. Alla stunder i bara hälla är ju underbart, åsele, lycksele, övik, junsele, alla killar. hah, Brems och Gulin, camilla? Asso snacka om att vi har minnen. -
'' ska vi leka en lek flax'' - '' vill du veta en sak, du har en söt näsa '' - '' ne ja kan inte, hon har för fet röv'' -'' sk8aridioti''  -''thailändare''  - '' Jerry Williams'' -'' man kan se under alla tjejers kjolar härifrån''  -'' the big day, umeå-kent''
osv osv.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0