läskigt, med medium.

Damen mamma köpte sin hund av är medium, och hon kände av andar här, precis som jag ha sagt hur länge sen helst, och hon fick fram att de är tydligen min mammas, mormor. Förklaringen var att hon va lik mamma, och bar förkläde, allt stämde läskigt nog. Hon sa att mammas mormor sa att jag måste lära mig baka, laga mat ordentligt, därför jag äter mest snabb mat, dvs mycke makaroner osv. och att på kvällarna har jag så många lampor som helst tänd, därför jag är mörkrädd. och de är sant, sant, sant. brr. får rysningnar. 

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag var och träffade ett medium igår. Läskigt vad bra det stämmer... Men spännande med! Kram

2009-02-20 @ 20:24:03
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0