I can't close my eyes, in fear of, that when I open them, you'll gone

Alla hjärtans dag igår, och jag var allmänt dålig, som vanligt. sov bort hela dagen, vid 9 skrev jag till tessie och frågade om en promenad, och så blev det . Fjortis raggare till tusen ute, man blir ju bara irriterad hur lågt dom kan sjunka. x)
Efter våran promenix, värmde vi oss Och ja kan lvoa, de va ett helvete och hitta sig ut därifrån.. morr. Ville ju helst följa gatlyserna eftersom jag och tessie snacka lite om spöken och mys på vägen dit, haha. Det va riktigt mysigt och få vara ute sådär! Behövdes verkligen.

Kom hem runt 12 snåret, satt vid datorn ett tag och sen kändes de att jag behövde sömn, riktigt mycke sömn. Ruffe la sig sött bredvid och katten också. Kändes tryggt, för första gången på länge sov jag i min säng, ensam bortsett från djuren. Men sömnen blev inte den bästa, vaknade titt som tätt, av telefon och ljud i trappuppgången.

Halv 6 på morgonen, fick jag nästintill en hjärtattack, min hund tokskällde på dörren, trött som ja va ville ja somna om men klev upp och kollade, och se där, besök. Mer säger jag inte. (: sen så somnade man om och sov till 3-tiden. Nu så är det städning som gäller, sen någon film skulle jag tro, angelica sviker mig och kommer hem i morgon, inte i kväll. Morr, undra om ja ska retas lite med henne, om F. :]
MJAU!

Ne nu blir det skura golvet, kläderna ska in i garderoben om ja orkar. och sen blir de film och mys i soffan, i min ensamhet. hmrp.

Kisses ' n hugges.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måhå retas du bara! vem vet, vi kanske hittar på å kul... och din säng är i riskzonen XD

2009-02-15 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0