How could you be so heartless

Hela världen kretsar inte om dig, inse det någon gång. Det är inte bara du som ska må bra efter de här, även jag, jag också! - Jag skiter i vilket, om du vet eller tror jag har någon ny, rör mig inte ryggen för det är mitt liv nu, jag är ensam. Förlåt att jag är en jävla bitter fitta, men jag orkar inte så jävla mycket mer, alltid ha allt varit kring dig. Men nog om de här, inte värt och visa min ilska längre.

Sitter även och irriterar mig på,  små jävla fjortisar, 12-15 åringar som tror dom är snygg, har stora bröst så dom måste flasha upp dom på bilder, urringade tröjor, kort korta shorts, snackar om hur full dom va på senaste festen, vem som fick ligga eller inte, vem som hånglade med flest, vem som bär mest mode kläder. ARGH! Snälla små flickor och pojkar, försök inte vara så vuxna som möjligt när ni fortf är bara barn, jag är fortf bara barn, jag bete mig inte äldre än vad jag är som person för det! Men enligt vissa, måste bara påpeka, så vet inte jag hur man bete sig som en vuxen, men svar på tal ... : Jag är fortf barn, ungdom. Jag vill inte vara vuxen! Men samtidigt vill jag inte vara som alla dessa små fjortisar, kuta runt halvnaken, bjuda ut sig till världen. Nejtack. Nån stopp må det vara.


Men nog om det, jag har iaf gått ner 6 kilo! *hurra för mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0