hårsvall, pungbrock.

Läste angelikkas blogg. http://frokenroos.blogg.se  och började fundera, hur jag mår egentligen.
Jag är vilsen och rädd. Men så kan det vara. Lägger helst sånna tankar åt sidan, men man kanske inte ska det. Kanske man ska ta en stund om dagen och fundera, inte behöva prata, utan fundera hur mår jag, hur känns det i dag, har dagen varit bra/dålig ? . Jadu..

Ne nu tycker jag alla som läser ska tänka efter, och sänd en tanke vidare i eran tur, alla måste tänka på hur man själv mår ibland, det är behövligt.

Tack angelikka, för att du fick mig och tänka, och tack för pratstunden på msn, ingen får veta, lova?

Kommentarer
Postat av: angelika

babe, självklart kommer ingen få veta någonting.. allting vi säger där stannar mellan oss. Du vet vad jag tycker, och jag tycker du ska lita på magkänslan inte på vad människorna runt omkring dig säger. Ta en pratstund och försök ta det lugnt.. I love you, and you can talk to me.. when ever you need me

2009-02-17 @ 00:30:28
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0