Fokusera på känslorna så kan du nog hitta tillbaka till sex livet.



JAG VILL SKRIKA!
Åh, så jävla högt så hela världen kan höra, om inte hela universum! Vet fan inte vad som ha flugit i mig, jag håller på bli galen. Jag missar typ sjömycke i skolan, men på morgonen klarar jag verkligen inte av och kliva upp, och har jag mått dåligt så äre ännu svårare. Men snart så hoppas jag utredningen är klar så jag få veta va de är för skit i min kropp, vad som gör mig såhär hängig. Kanske man kan sova normalt också, har ju gjort ett framsteg och kan sova ensam i min säng, det är ovanligt.

I will find something more, men vad vet jag inte.. Min ögon blöder.

Jag ångrar inga steg vid din sida.



I WILL SEND YOU TO HELL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0