f u u u u u u u u u c k i t

I går blev det en hemma dag, och en promenad till dollar med mina söta vänner tess och angelica. Va riktigt skönt och få gå lite längre sträcka, borde börja göra de till en daglig runda?. Och idag blev de en hemma dag också, mår inge vidare, och då menar jag verkligen inge vidare. Nu snart blir det en kortis promenad med lillagubben min, han behöver röra på sig, även jag då *skratt* men jag tror Ruffe är den som behöver det mest, han e hyper, hoppa upp och ner i soffan, ja får fan inte ligga ens ;p - han är bra söt han.

Ingen som vill se en film eller liknande i kväll ? Vill helst inte gå ut och vill inte vara ensam! :) mjau?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0