Come closer honey, thats better.

Här sitter jag i min ensamhet, ont i magen och grinig. Men i morgon är det min födelsedag! Jiiiipppie. eller inte, känns inge kul och fylla år längre, inte för och skryta så känns de som jag har allt redan. Finns ingenting jag kan önska mig, ingenting jag vill ha, då känns de fan inge kul och fylla år heller, och 17 jävla år. Äh, ja fyller iaf år i morgon, så grattis på mig. Mamma kommer hit då, Ina, klas och Storebror också! Älskade storebror! Åh, de ska bli kul, undra om han ta med sig sin hund? hm. Hah nä, nu fick ja en rolig tanke, alla i min familj har hund >-< fan va kaos på typ julafton med alla hundar om alla hade varit med >.< Mamma ha hund, jag ha hund, syster ha två hundar, storebror Pierre har en hund, Storebror Pelle ha två, och Storebror Peder har en. Fan vilket hund dagis.

Sitter och lyssnar på ''I wanna break free''- Queen, grymt jävla bra låt! Helt underbart, men men. I min ensamhet i kväll har jag även fått besök av min bästis Jocke, och mina andra vänner Tim och Frida, och sen hade dom visst ett bihang till, Joel . Men de va skönt med lite folk, alltid kul när man legat här i sin ensamhet hela dagen och kan knappt sitta för då känns det som tårarna vill spruta och man vill vråla rakt ut! JÄVLA KRAMPER man kan ha! morr! fick även besök av Jimmy en snabbis, och fick en present, men fick inte öppna den fören i morgon, Tror ni att jag håller på dö elleR?! JAG VILL ÖPPNA , JAG ÄR NYFIKEN! Tack sötaste Jimmy! De uppskattas <3 .

Imorgon blir jag nog också hemma, känns inge vidare och gå på skolan såhär, men ska försöka ta mig dit och göra ma-provet iaf, då kan ingen gnälla att ja är hemma bara ''föratt'' .. Ne vad fan ska man hitta på, legat och hitta på två filmer i dag, mordkommissionen, dvs sammanlagt 5 h och 30 minuter typ. har man inget liv ha man inte. Men Ruffe har iaf myst att matte har varit hemma hela dagen, han har verkligen inte gått ifrån mig en sekund! Va ute och gick en smärtsam promenad med honom, och snart är det dax igen. fyåfaan.

Men snart är det fredag, efterlängtade fredag! Min älskade klass ska fira mig, nu längtar jag verkligen, ska bli så underbart kul!  Nu hoppas jag bara att jag får hjälp av mina söta vänner tess och angelica och ställa iordning (: Brorsan är så snäll och fixar lite musik, det 'är verkligen uppskattat, och tessie tror ja skulle fixa en skiva också ;) mjau.

ne nu bli det teleprat med madliiiin sen film ! :) kisses n' hugges

Kommentarer
Postat av: Camilla-sistha

ÅH, GRATTIS!!!!! 17 års vänskap <3 Löwe you!

2009-02-26 @ 07:39:40
URL: http://www.camillai.wblogg.se
Postat av: Petra

svar t. camilla : Tack älsklings syster! <3 Love you mest, allways you and me <3

2009-02-26 @ 12:13:56
URL: http://dohateme.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid vi!

2009-02-26 @ 17:31:10
URL: http://www.camillai.wblogg.se
Postat av: lina

grattis petra :)<3

2009-02-26 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0