Boy, I want you close to me.

I dag så är man ett år äldre än igår, hirrhirr. Ola försöker drömma om att jag är ett år närmre rynkor, grått hår precis som han, men icket. Det är inte jag som är jämngammal med jultomten lilla  gubben (; hihi. Nej men detta känns kul, ett år närme arton, ett år närmre storfylla nästa år, eller vad säger ni  ? ^^ Fyller tom 18 på en fredag förfan ;) gud va nice!
Nemen i morgon blir det kulihoppsan, hoppas verkligen det. Och ikväll kommer mamma, klas och brorsan, me miss! Ska väl handla hem lite mer i dag också, så de mesta är klart i morgon! :)

he's all that  I wanted, He's all that I needed, He is all that I have, My baby, He's all that


Kommentarer
Postat av: Lena

GRATTIS!!!

Hoppas du haft det bra i dag <3

2009-02-26 @ 18:13:30
Postat av: Ola

Försöker drömma? hehe... Du är gammal Petra. Bara inse fakta! ;)Rynkor, gråhår och minnet spöar. Som sagt, det sker redan för dig min vän. Du har ju blivit ett helt år äldre! Snart går det bara utför för dig.



Och sist men inte minst. Det du sa om tomten! Det ska du få igen för. Jag lovar dig. Bara vänta tills du är i Umeå då ska du få se! ;)

2009-02-27 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0