BLOGGTORKA

En jävla bloggtorka är vad jag lider av..
Mina dagar är mörka och grå, trista och händelselösa.
Psyket är som de är och vi esteter har haft en kärleks-show.
Min hund ska bli en bur hund därför att han sliter
allt i minimalabitar, tuggar i sig mitt skoställ och
bajsar på mitt golv i bara ren protest! Idag tror jag
att han åt upp en kanyl nål men de verkar inte vara
något galet än, ska göra en stor städning och leta den!

osv osv osv.

dvs jag lider av blogg torka, och fan allt.
snart kommer det en ny blogg design
http://candis.blogg.se
- Världens bästa blogg-skapare enligt mig! (:

så jag hoppas bloggtorkan ger upp när ja ha en ny och fin design som förgyller mina tråkiga inlägg.
och ang blogg och internet, mitt internet krånglar like hell! Jävla fitt mobilmodem!


Kisses! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0