Utmanad.

Jag blev utmanad av liss, hon vill nämligen veta vad mina planer för 2009 är!

Jag ska...
 

  • Pierca mig, medusa, earl, och bröstvårtan ?
  • Tattuera mig. x 10000 ^^
  • Avsluta mitt första år på hjalmar
  • Kanske påbörja mitt andra år på hjalmar.
  • Yran.
  • Åsele Marknad.
  • Dunder, med mina söta vänner.
  • Parta som fasen! ;D
  • Åka till bulgarien.
  • Göra om min lägenhet.
  • Köpa en platt-tv!
  • Mysa gärnet med finast!
  • Träna med Ruffe.
  • Roadtrip med Elin
  • Träna gääärnet, ner i vikt!
  • GÅ PÅ BAL!
  • Köpa balklänning, planera frisyr, smink.
  • Må bra!
  • Umgås med min mamma!

Kan skriva tusen pungter till! hahah! :)
men detta är en del av mitt 2oo9, hur ska erat se ut ? :D
Utmanar alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0