hirrhirr

Bjuder på en bild på min nya piercing!
Sitter hemma ensam och håller på med en storstädning!
Saknar älskling som en tok gör jag också!
Satt nyss och kikade på lite kläder, vill ha kläder! 
Ska kolla efter en balklänning i Ö-sund inom en snar framtid.
och må även leta en avslutningsklänning ;o omg!

Tiden går fort, för fort. Satt och tänkte tidigare.
Ett år har gått fort.
Snart ett år sen ruffe föddes,
snart har jag haft honom ett år.
Skolan har snart varit i ett år.
ojoj.


Förövrigt så fick min mage uppleva glädje idag,
en vecka från estetbrudarna, och idag va de skola igen!
Underbara esteter :D

Kommentarer
Postat av: Fred

Och underbara Petra<3 :D

2009-04-20 @ 23:37:23
Postat av: Anonym

Ä inte så säker på det Fred!

2009-04-21 @ 17:28:39
Postat av: Camilla

Hon är underbar oavsett din åsikt du ''okända.'' Ta och masa dig ur ditt skal och bry dig om dig själv, som säkerligen har stora problem som behöver lösas upp. Och lycka till, det lär du behöva.

2009-04-21 @ 21:47:46
URL: http://www.camillai.wblogg.se
Postat av: Petra

haha, jadu Systern min, Älskar du iaf! Synd det är folk som itne vågar stå upp för sina åsikter! :P

2009-04-23 @ 13:11:14
URL: http://dohateme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0