Hej, jag är gud. Vill du bli min ängel?

Nu sitter jag hos farmor och har det mys, tog en sväng med skotern när ja kom hit, jävla dåligt före men! De gick. Åkte bara en sväng på leden i skogen, och Ruffe kutade efter, men så fort ja stannade skotern så flög han upp! Söt hund! Inte många hundar som verkligen älskar åka skoter! hah!

Imorn kommer finast och andreas upp hit! Mysigt värre, vi har en stuga helt för oss själva!
Stannar väl här tills på fredag, sen åker vi hem till strömsund igen, älsklings elin
och jag ska ha mys kväll på lördag! Typ film och dricka gott! :) Får se om de
blir så pojkarna hänger på i svängarna också! En mysig hemma kväll med
en av sina bättre tjejkompisar, en av sina bättre killkompisar och sen finast!

- kan det bli bättrE?


You're my sunshine, my only sunshine!
You make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0