Ever see yourself in my eyes


In your arms is where I need to be

Känner mig så himla lycklig tillsammans med dig,
allting känns så himla perfekt!
Det ända jag ber dig är att stanna hos mig,
lämna mig inte nu, gå inte din väg.
Håll mig hårt, eller släpp mig helt, för jag tänker inte
vänta på ett dåligt svar. Jag vill ha dig, bara dig.
Så många killar jag lämnat bara för att det är dig jag vill ha.
- Med dig är jag trygg.
- Med dig jag ser en framtid .
- Med dig kan jag vara mig själv.
- Med dig kan jag slappna av.
- Med dig är allting som det ska vara, underbart!


Ingen är perfekt, det säger alla. Även jag, men det finns några, som är förjävla nära!
Och det är bland annat du, vissa vänner, speciellt du elin!

Kan tala om en sak, Elin.
jag är jävligt glad att vi kommit varandra så nära som vi kommit nu,
är så jävla glad att vi är vänner och börjat umgås! Du är en underbar vän, och
en underbar människa, hoppas bara att de är en till jävla person som inser det innan
det är försent. Men Elin, glöm inte, du är värd allt, de bästa!
Jag följer dig, vilken väg du en väljer att gå.
Lång, kort, kurvig eller smal, u know! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0