din dröm, men min verklighet!


17/4- o9
Dagen du gav mitt liv en mening att levas, dagen du blev min, dagen det blev vi. Väntat och längtan har funnits längre, älskling!  Trodde aldrig jag skulle uppleva kärlek igen, med då kom du! Killen som förändrade min syn på allting. Du fick mig att resa mig igen, torka bort alla tårar, sopa av mina smustiga kläder och gå vidare. Tusen tack ska du ha älskling! Men jag kan lova, jag kan svära på att det finns ingen kille som är mer underbar som du, finns ingen som är mer kärvänlig, så omtänksam, och söt! Du har allt, du har verkligen allt, och ditt söta utseende är bara ett plus! Trodde aldrig jag skulle ha turen att få dig, men nu är jag bara så rädd att mista dig. Vet att det finns många som vill ha dig, men ingen som kan få dig! För du är min verklighet, och deras dröm! :) tihi.

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig, Du & jag är det bästa som har hänt. se mig i ögonen och säg mig att du aldrig lämnar mig. Jag vet att vi båda håller i en evighet, och jag tror att det håller. Förlåt mig att jag tvekar ibland, men jag lovar att jag ska bättra mig. Utan dig vore jag bara en av miljoner.

Håll hårt i min hand när änglarna faller !


Jag älskar dig Andreé Johansson!

Kommentarer
Postat av: Camilla - sistha

Finns för dig gumman! Vad som än händer och oavsett vad! (L)

2009-05-03 @ 22:56:03
URL: http://www.camillai.wblogg.se
Postat av: Drabbad Bilägare

Är det samma Andree Johansson som brukar åka runt på nätterna å slanga bensin så tycker jag att Du ska tänka över ditt val av pojkvän........... Hösten 2010 så hade han iallafall en röd Volvo 740 om det nu låter bekant???

2010-12-28 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0