A test! ;D

"ALLA  TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!"
OM JUST DIG

NAMN: Petra
FÖDELSEDATUM : 26 februari
BOR: Strömsund
SMEKNAMN : Sommarpucko
FAMILJ :  Mamma, Pernilla, Pelle, Peder, Pierre. + min hund och två katter.
INTRESSEN : Familjen, Ruffe, Vänner, Party, Vara ute, och vara med finasT!
SKOLA/JOBB : ESTET

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD...APRIL
SAKNAT NÅGON :
Varje dag!
ÅNGRAT NÅGOT: Ja.
SVIKIT NÅGON : Hoppas jag itne.
KÄNT DIG SÄMST : ALDRIG!
GRÅTIT : Många kvällar nu.
SKRATTAT : Absolut!
VARIT SJUK : Typ förskyld.
VARIT UTOMLANDS : nej


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
Ja det gör jag.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Riktigt jävla dåligt, förutom när finast varit här, då må jag alltid bäst!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: mh.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Nej ! Mamma vet allt.

KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Njae.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja. :(
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Mh.
OM JA, VEM: NonamE! - '' FINAST''
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Det har jag!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jarå!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: dom snälla, söta, rara!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Både och!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Mh, sådär, lagomt! Eftersom ja e kort.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: mörkhårig!

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
  Mörkbrun just nu!
ÖGONFÄRG : Blåa, fucking jävla blåå! ( men ha linser på bilden )
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Hm, axelkort?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Naj!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: Jo ibland!
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ah,
HAR DU LÅNGA NAGLAR: haha nej!
SMINKAR DU DIG: Ja det gör jag, men inte lika mycke längre!
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN: Jag kan även vara utan det gör mig inget, men känner mig naken utan.!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Titta min blogg ;>

2009-04-11 @ 10:18:29
URL: http://www.camillai.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0